Кошик
629 відгуків
promo_banner
Берег рибацький берег
Контакти
БЕРЕГ рибацький берегРоман
проспект Гагаріна 43, Індекс 49005, Дніпро, Україна
+380 (63) 788-05-83
Прийом дзвінків: з 9:00 до 21:00
+380637880583
Мапа
+380 (63) 788-05-83

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки згідно з Законом про захист прав споживача. Витрати, пов'язані з доставкою при поверненні чи обміні, несе покупець. Умови повернення товарів належної якості Ваші права та гарантії, як покупця, є першочерговими. Всі товари, придбані в інтернет-магазині Bereg24, ви можете легко та швидко повернути або обміняти, якщо: - не має візуальних дефектів, механічних пошкоджень та слідів експлуатації: подряпин, потертостей, тріщин; - повністю укомплектований, цілісність упакування не пошкоджена; - має збережене заводське маркування. - Умови обміну та повернення товару Належної якості * якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити сліди експлуатації, повинен бути збережений товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричне упакування. Що робити за Неналежної якості товару? - Покупець може повернути товар неналежній якості, якщо недоліки суттєві та виникли з вини виробника. Доставку сплачує продавець. – Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін. Якщо результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він має відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи. - Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, проводиться за рахунок покупця. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право: - купити будь-які інші товари, що є з відповідним перерахуванням вартості, - Отримати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару, - Здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж. У разі повернення товару, покупець формує повернення на контактну особу, Рудика Р.А. Нова Пошта №3 м. Харків. Вкладає чек чи накладну. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів з дати отримання товару. Відповідно до "Закону Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному підприємстві. "Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну".

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner